کارگاه آموزشی

به نام خدا

به دعوت دوستان فراکسیون مدرن انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاههای فروسی و علوم پزشکی مشهد مقرر گردیده، در کلاسهایی که از امروز تحت عنوان "تشکیلات؛ رفتار جمعی، هویت فردی" برگزار می گردد، حاضر شوم. در این جلسات که دوشنبه هر هفته از ساعت 12 الی 13:30 در محل سالن شورای مجتمع کانونهای فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی تشکیل خواهد شد، سعی خواهم کرد با "رویکردی جامعه شناختی به مقوله تشکیلات" نگریسته و هر آنچه در طول این سالیان، تجربه نموده و فرا گرفته ام، بی هیچ کم و کاستی در اختیار مخاطبان قرار دهم.
امیدوارم تئوریک بودن این کلاسها، موجبات عدم رغبت و گرایش جوانان و دانشجویان پرانرژی را فراهم نیاورد. هر چند که -طبیعتا- نباید انتظار میزان مشارکتی، به قرینه سخنرانی ها و مناظرات سیاسی خود و یا دیگران را از آنان داشته باشم، اما حداقل، ضرورت حضور آن دسته از جوانان ودانشجویانی که خود را پیگیر و فعال دانسته و به طور مداوم از بسته شدن فضای سیاسی و دانشگاهی می نالند و بر لزوم گسترش فعالیتهای جمعی تاکید می ورزند را انتظاری نابجا نمی دانم. چرا که؛ اگر چه این جلسات به همت دوستان انجمنی تدارک دیده شده است، اما در واقع حرکتی است در راستای رفع نیاز آن دسته از دوستان جوان و دانشجو.
در پایان لازم می بینم که میلاد رادمردی از سلاله پاکان، عالم آل محمد(ص)، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، که سالیانی است در سایه سار رحمت و عطوفت بیکرانش آرمیده ام را به همه ارادتمندان ایشان شادباش گویم.
دوشنبه 20/8/87


۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام عزیز ! مرسی که به من سر می زنی . منهم همیشه نوشته های تحلیلی تو رو می خونم ولی نظر دادن تو وب تو همیشه برا من دردسرایی به وجود می آره . نوشته ی قبل تو قابل تامل بود وهم این خبری که تو این نوشته گذاشتی خوشحال کننده ! به امید کامیابی سیاسی در نزدیکی !

ناشناس گفت...

سلام. مرسی که خبر دادین. من شخصا از هر عملی که به صلح با جهان بیانجامد خوشحال می شوم خواه آگاهانه و خواه ناآگاهانه. مهم نتیجه عمل است. به نظر من نباید رفتار آقای احمدی نزاد را در این زمینه (به هر دلیلی که می خواهد انجام داده باشد، کاری ندارم)، بیهوده جلوه دهیم.

ناشناس گفت...

خدا قوت جوون- مدینه گفتی و کردی کبابم- تشکیلات گفتی و فیل ما رو یاد هندوستان انداختی-اما صد حیف که ما پیر جهان دیده نبودیم...روزی که رسیدیم به ایام جوانی-به بچه ها بگو که "من و تو ما اگر گردیم بنیان هر ظلمی براندازیم" فقط من و تو ما اگر گردیم.اگر...

ناشناس گفت...

با سلام و تجدید عهد محبت و ارادت
ممنونم از لطف همیشگیت... چه خوبه خلاصه بحث های جلسات رو در وبلاگ بذاری تا امکان نقد و نظر برای دوستان فراهم بشه...
با بهترین آرزوها برایت

ناشناس گفت...

سلام امیرجان
زاهد غرور داشت،سلامت نبرد راه
رند از سر نیاز به دارالسلام رفت

امیدوارم چکیدهای از بحث هایت را روی وب بگذاری تا ما هم بخوانیم. برای اوباما جانت هم نظر دادم

ناشناس گفت...

سلام همشهري از اينكه وبلاگ و سايت به اين خوبي دارين خوشحالم و سعي ميكنم كليه مطالبتان را بخوانم. مويد باشيد

ناشناس گفت...

درود!
آیا امکان دارد از متن کارگاه‌های آموزشی‌تان بهره‌مند شوم؟
به نظر برای کار گروهی - درون یک سازمان مردم‌نهاد - بسیار مفید می‌آید.
سپاس‌گزارم.

ناشناس گفت...

سلام امیر جان
خوبی برادر؟
زنده ایم هنوز به لطف خدا

ناشناس گفت...

سلام بر همشهري مسلمان
عرضم به حضور شما كه تشكر از سرزدن شما يعني بازديد نه به معناي سرزدن كه حافظ مي فرمايد در بيابانها به شوق كعبه خواهي زد قدم-- سرزنشها گر كندخارمغيلان غم مخور منظور اين بود احتمالا كه خار مغيلان آنقدر بلند بود كه به سر مي زد. القصه
نام طبرستان بر پيشاني وبلاگ ما نشانه ناخرسندي اين حقير از نام جعلي و بي بته و بي اصل ونسب گلستان است..طبرستان نام زيباتري است. در دنيائي كه همه اقوام بدنبال يك رشته نازك تاريخي و عاريتي ميگردند تا بگويند ما فلانيم و به مانيم ما گوياترين شواهد تاريخي را دور مي اندازيم و بجايش واژه بي مسماي گلستان را بر منطقه اي تاريخي مي نهيم. مازندران و طبرستان و ديلمان همه از جمله واژه هائي است كه از گيلان تا مينودشت را پوشش مي دهد.

ناشناس گفت...

سلام امیر جان وقت آن نرسیده که گزارشی از کارگاه آموزشی خود را در این وبلاگ ارائه دهید؟

ناشناس گفت...

سلام امیرجان لطف نمودی و سری به وبلاگ بنده زدید. شما خوبید دیگه شکرخدا؟ از آقای پناهی ما غافل نشیدها! خیلی دوستش داریم.

ناشناس گفت...

سلام
عیدغدیر مبارک
از اینکه اتفاقی ولاگتون رو دیدم استفاده کردم./ منتظری

ناشناس گفت...

سلام
موفق باشي...